دیدار اعضای هیئت علمی دانشکده قرآن و حدیث مؤسسه آل البیت با اعضای هیئت علمی گروه تفسیر و علوم قرآن مؤسسه امام خمینی (ره)

اعضای هیئت علمی دانشکده قرآن و حدیث مؤسسه آل البیت علیهم السلام با اعضای هیئت علمی گروه تفسیر و علوم قرآن مؤسسه امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) دیدار کردند.

اعضای هیئت علمی و اساتید دانشکده قرآن و حدیث مؤسسه آل البیت علیهم السلام روز چهارشنبه 3 اسفند 1401 با حضور در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اعضای هیئت علمی و اساتید گروه تفسیر و علوم قرآناین مؤسسه و حضرت آیت الله رجبی رئیس این مؤسسه دیدار و گفت و گو کردند. 

در این دیدار ابتدا حجت الاسلام و المسلمین طلال حسن رئیس دانشکده قرآن و حدیث مؤسسه آل البیت گزارشی از فعالیت های آموزشی این دانشکده ارائه کردند. سپس حجت الاسلام و المسلمین دکتر اسمعیل سلطانی مدیر گروه تفسیر و علوم قرآن مؤسسه امام خمینی (ره) گزارشی از فعالیت‎های آموزشی و پژوهشی این گروه ارائه نمودند و اساتید نیز به بیان نظرات خود در خصوص همکاری این دو مرکز پرداختند. 

در ادامه  آیت الله محمود رجبیب خشی با بیان بخشی از فعالیت های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به نحوه تعامل و همکاری این دو مرکز پرداختند. و در پایان مقرر شد گروه تفسیر و علوم قرآن در بررسی سرفصل ها و تأمین اساتید و ... با دانشکده قرآن و حدیث مؤسسه آل البیت همکاری نماید.